ASISTENT/ASISTENTKA DOPRAVY

Zajímavá a pestrá práce ve středně velké rodinné dopravní firmě s 30-ti letou tradicí, řízené profesionálním týmem, která je specialistou na dopravu do Scandinávie, Itálie a Francie.

 

Co u nás budete dělat?

  • Komunikace s řidiči
  • Podpora dispečinku
  • Administrativní činnost
 
 

Co od Vás očekáváme:

  • Máte praxi v oboru dopravy alespoň 2 roky? Bude se vám hodit. Ale pokud ne, rádi vás zaškolíme a pomůžeme
  • Pozitivní náladu a týmovou práci
  • s řidiči se musíte domluvit rusky nebo ukrajinsky, s kolegy v práci pak česky
 
 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nástupní plat 30.000 Kč - 35.000 Kč
  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • Místo výkonu práce Hradec Králové
  • Pracovní doba od 8.00 do 16.30
  • Služební telefon
  • Dotované obědy
  • Zaměstnanecký program benefitů

Pošlete nám svůj životopis, odpovíme všem. Vybrané kandidáty pozveme na osobní pohovor. Seznámíte se s pracovním prostředím.

Kontaktní osoba:
Josef Ešpandr, vedoucí dopravy
espandr@ttvtransport.cz, tel.: +420 607 007 879